vrijdag 13 februari 2009

Vakantie! part 2

Heuj!

Het is weer even vakantie! Ik heb afgelopen donderdag de conceptversie van mijn thesis ingestuurd, en wacht nu op commentaar. In de tussentijd ga ik een week naar Cairns om daar een duikcursus te doen, die morgen start. Supervet. Ik hoop alleen dat het gaat werken met mijn oren die de laatste keer dat ik probeerde te duiken wat moeilijkheden gaven. Maar we gaan het zien!
Na de cursus hoop ik wat tijd te hebben om naar de Atherton Tablelands te gaan, en daar te wandelen. Wanneer ik vervolgens terug ben is het tijd om de eventuele opmerkingen van mijn begeleider te verwerken en mijn thesis aan te passen. Ik heb daarvoor nog 1 weekje in Sydney, waarin ik ook mijn presentatie wil maken, en nog even voor de laatste keer in Sydney wil rondfietsen :).

De afgelopen 3 weken heb ik hard gewerkt aan mijn scriptie. Een tijdje mijn eigen kamer hebben was best rielekst :). Was 's avonds wel steeds moe en heb veel films gekeken en wat boeken gelezen. En bijna heel Planet Earth (vette documentaire), die ze daar hadden liggen. In de weekeinden ben ik af en toe een avond naar Bondi Beach geweest om met mijn oude roommate Oli een paar biertjes te doen in Beach Road Hotel. Australia day heb ik besteed met wat gasten (ook Engelsen) die ik op Fraser Island heb ontmoet; een bbq en pils in hun appartement. Gezellig.

Intussen kijk ik uit naar het weerzien in de lage landen. Het was enorm goed en mooi om een tijdje aan deze kant van de wereld te zijn, maar ik heb inmiddels wel weer zin in thuis.

Overigens bof ik wel met de timing volgens mij. Het is nu wel regenseizoen in Cairns, maar de komende 4 dagen regent het hier pijpenstelen en valt het daar wel mee. Ik hoop dat er een beetje zon is af en toe, tijdens het duiken!

Ik peer hem er tussenuit.