maandag 29 september 2008

Fietsen in Sydney

Ik heb een fiets!

Gisteravond ben ik weer wezen klussen aan een fiets en weggereden met een prima unit. Vanmorgen naar Sydney City gefietst in een halfuurtje en vervolgens naar NICTA (stage-adres) in iets van 10 minuten. En normaal deed ik er lopend en met het OV 55 minuten over. Supermooi.

In het weekeind heb ik wat van Sydney bekeken. Lid geworden van de bibliotheek, rondgewandeld in The Rocks, rond het Opera House en wat zitten lezen van Richard Foster in de Royal Botanic Gardens. De Ferry genomen (gaat hard!) naar Rose Bay en teruggewandeld naar Bondi Beach.
Zondag gezwommen, gezond, gezandstraald (harde wind die ineens opkwam) en gerend.

Ik heb zojuist mijn foto-verzameling weer bijgewerkt: op picasa/coastalwalk staan foto's van een mooie kustwandeling. Op picasa/city,ferry,bike staan nog wat foto's.

Op 15 december vlieg ik naar Auckland, Nieuw Zeeland, om daar op 20 december bij de bruiloft van Bart van Essen (en Janita) te zijn! Supermooi. En natuurlijk ga ik Nieuw Zeeland bekijken.
Op 6 januari vlieg ik van Christchurch (vette naam) naar Brisbane. Op 20 januari vlieg ik weer naar Sydney vanaf Cairns. Ben benieuwd!!

2 opmerkingen:

Eliane zei

Hey Ruben,

erg leuk om je blog te lezen. Je doet vette dingen, raakt al echt gesettled. Gaaf dat je zo dicht bij het strand woont en mooie wandelingen kan maken daar... Wandelingen voor mij zijn altijd heerlijke tijden met God.

Veel zegen daar en tot horens maar weer!
Lieve groeten, Eliane

Simon Frans zei

Groeterdetoeter! Wat een topavonturen! Goed verhaal ook dat je naar de kiwi's gaat! Mis je. En veel zegen daar - SF