donderdag 8 januari 2009

Kort uit Noosa

He gasten,

Even kort uit Noosa, luisterend naar de David Crowder band (eindelijk, ik kan mijn nieuwe cd's nergens op mijn IPod zetten). Nieuwjaar in Christchurch was prima! Leuk, gast uit Zwitserland (Daniel) ontmoet, lift naar Banks Peninsula gehad. Daar 2 dagen gewandeld, mooie hutjes, warm buitenbad met een vuurtje eronder, superleuk! Genieten van uitzichten, en lekker sjouwen met kleren en slaapzak.

Vliegen naar Brisbane was een ervaring; op het vliegveld getukt (inchecken rond 4 uur) en erachter gekomen dat Jetstar alleen mijn niet aangekondigde checkin baggage wilde aannemen tegen 160 dollar vergoeding. Absurd. Ik heb in plaats daarvan maar mijn tent en wat spullen weggegooid en met alleen carry-on gereisd.

In Brisbane lekker rondgehobbeld in de stad, tweedehands boeken gekocht, museum bezocht en rotsgeklommen, beide samen met Meagan uit Canada. Daar (klimmen) ook Sebastian (geboren in Spanje, van 15 - 33 in Adelaide) ontmoet en daarna met hem samen een cafetje gepakt. Enorm lekkere band daar met wel 12 leden die constant instrumenten wisselden. Heerlijk improviserend, goede stemmen, goede instrumenten. Lekker.

Volgende ochtend met Sebastian door de stad gewandeld en de bus naar Noosa genomen. Hier een meisje (Sarah) uit San Francisco ontmoet en gezellig gekletst. Getukt zonder slaapzak (nergens voor nodig, veel te warm hier) en nu wat internetproblemen in het internetcafe. Maar mijn foto's staan online.... en volgens mij dit bericht ook!

Er staat weer een lading foto's online, voor wie het leuk vindt :).
Groeten!

Geen opmerkingen: