zondag 1 maart 2009

Sweet Home Alabama

De laatste ogenblikken zijn aangebroken! Een laatste keer koffie met Kevin, een PhD student bij NICTA, geboren in Hong Kong en hier sinds 17 jaar. Mijn spullen inpakken, mijn bureau opruimen. Zometeen de laatste lunch hier en ervandoor.

In de laatste week heb ik nog genoten van Sydney. Een paar café'tjes gepakt, een mooie wandeling bij Manly, een van de Harbour Bridge Pylons beklommen. Kortom, nog even de tourist uitgehangen.

Ik moet helaas nog wat werk aan mijn scriptie doen wanneer ik terug ben. Ik hoop daar een week of twee mee bezig te zijn. Waarschijnlijk studeer ik dus af in april.

Ik ga mijn computer inpakken, lunchen en richting het vliegveld! Tot snel. Ik zie ernaar uit jullie weer te zien!

Geen opmerkingen: