Op een mooie zondagmiddag... (zelfs het druilerige weer, als je het vanaf de goede zijde van het venster bekijkt) besluit je terloops eens een blog aan te maken.
Ik heb geen idee of het bevalt en of ik hier zodoende veel neer zal zetten. Ook is er een aardige kans dat ik liever zelf iets ga maken om mee te bloggen dan er verhalen in te plaatsen.
Maar we zullen zien.
Nu maar eens een start maken met het klussen van een goede pan niet-digitale erwtensoep.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten