woensdag 26 maart 2008

Honda Magna


Lekker... mijn motor doet het weer! De ontsteking haperde, waardoor 2 van de 4 cilinders uitvielen. Na een boel geklooi (vervangen bougies, en een van de twee bobines) kwam ik erachter dat het aan een van de CDI (capacitor discharge ignition) units lag.

Bij een tweedehands zaak was er gelukkig nog een te vinden die het goed deed, en nu rijd ik weer! Genieten :). Nu nog even wachten op de zon voor de langere tochtjes.

Geen opmerkingen: