donderdag 6 december 2007

Hopelijk naar Sydney

Het lijkt me erg mooi om voor mijn afstuderen naar Sydney te gaan. Via een docent van een vak Globally Distributed Software Engineering heb ik contact met een zeker Professor Ross in Sydney die daar kijkt of er een mooi project voor mij is.

Ik hoop dat er iets uit gaat komen, want het lijkt me erg vet om een tijdje naar Australie te gaan voor mijn afstuderen! Mijn Engels oefenen, een mooi land zien en rielekste mensen ontmoeten (Australiers schijnen heel rielekst te zijn).

Ben benieuwd!

Geen opmerkingen: