Leute,
Afgelopen zaterdag ben ik een dagje naar de Blue Mountains geweest samen met Gisette en Fran - een studiegenootje van Gisette. Supermooi! Op 2,5 uur treinen van Sydney hebben we een goed eind gewandeld. Ontzettend mooi weer gehad, en genoten!
Gisteren was ik jarig, en hebben we het thuis gevierd. Toen mijn huisgenoten er allemaal waren, kwamen ze met een taart aanzetten, inclusief kaarsjes die ik uit mocht blazen :). Ik heb een muziekschrift van ze gekregen, waarin ze vanalles hadden geschreven, en een groepsfoto van mijn huisgenoten en mij hadden geplakt. De notenbalken in het midden van het schrift waren voor een liedje over het huis :D. Met een beetje hulp van mijn met rauwe stem bluesteksten improviserende roommate Oli kunnen we er vast wel wat van maken.
Superleuk trouwens om enorm veel mailtjes te krijgen van jullie :)... mijn mailbox zat behoorlijk vol vanmorgen! Het doet me goed wat te horen... helemaal leuk was het om een filmpje te krijgen van Kees, opgenomen in de borrelzaal van Confide, met allerlei verhalen van mooie mensen.
Kees, om terug te komen op de belangrijke dingen in het leven zoals whisky en sigaren - dat loopt nog een beetje achter. Alcohol is hier ook behoorlijk duur. Maar wel heb ik van mijn huisgenoot een bourbon-and-ginger gehad; best lekker, Amerikaanse whisky met gingerbeer! Maar wanneer ik weer in Nederland ben ben moeten we maar eens even kijken wat we kunnen doen met de halve prima fles whisky die ik nog heb staan :).
Ik ga zo met mijn Hillsong connect group naar een concert-achtig iets van Passion - de Passion World Tour, een conferentie-initiatief uit de VS om studenten aan te sporen om wat met hun geloof te doen. Ben benieuwd! Chris Tomlin en de David Crowder band komen langs... lijkt me wel wat!
Ik laat nog wel horen hoe het was :)
Later!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
1. Congratuliere!
2. David Crowder - ooh!
Een reactie posten