zondag 26 oktober 2008

Heerlijk geleeswandeld

Even kort tussendoor... ik heb afgelopen zaterdag heerlijk gewandeld ten noorden van mijn huis. Eerst naar Rose Bay en toen langs de kust naar Vaucluse. Tussendoor mooie plekjes opgezocht om wat te lezen.

Zondag ben ik gedold door mijn telefoon :S. Op het zuidelijk halfrond is een paar weken geleden de zomertijd ingegaan. Ondanks het feit dat ik mijn telefoon verteld heb waar ik ben, dacht hij grappig te zijn en op eigen houtje de klok een uur vooruit te zetten. Kom ik in de kerk om 10.00.... niemand! Ik heb maar even lekker wat gelezen terwijl er geoefend werd door de band.

Verder afgelopen vrijdag een rielekste barbeque gehad thuis. Daarna zijn we langs een idioot huisfeest geweest bij kennissen van huisgenoten, waar eigenlijk niet gek veel aan was. Teveel alcohol, te kleine speakers waar teveel muziek doorheen wilde ;).

Ik knijp de plaat er van tussenuit...

Oja, foto's op http://picasaweb.google.com/rverhaaf/

Geen opmerkingen: