Gisteren heb ik een dagje thuis gewerkt - superrielekst! Het was rond de 25 graden + zon, en na een uur of 9 's ochtends was ik min of meer alleen thuis. In plaats van de normale fietstocht heb ik maar een stukje gezwommen. Tussendoor even de was gedaan, en toch een boel werk voor mijn afstuderen kunnen doen. Heerlijke dag.
Daarna hardgelopen; iets wat ik lange tijd niet zo intensief had gedaan. Ik heb nu dus spierpijn ;-). Maar wel van Bondi naar Clovelly en terug gerend in 50 minuten.
Nu ga ik snel afronden, en langs Paddy's market (een chinese groentenmarkt in de stad; groente is hier behoorlijk duur in de supermarkt) en de bibliotheek voor het gaat regenen. Helaas verwachten ze aardig wat regen de komende week. Maar we zien het wel. Ik geniet intussen nog steeds van de gezelligheid en mijn afstudeerwerk gaat heel aardig vooruit.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
2 opmerkingen:
Nu beter:
Gaaf om je verhalen te lezen en je foto's te zien! Succes en geniet van de mooie schepping straks in Nieuw Zeeland.
Een reactie posten