woensdag 10 september 2008

Welhaast zover

Zo, het is bijna zover. Het Australiƫ-avontuur gaat echt gebeuren. Vandaag al afscheid nemen op de TU, en van mijn werk.

Nu nog wat voorbereidingen treffen en verhuizen, met daartussen nog een fantastisch trouwfeest van Aris en Marjolein.

Het is de bedoeling dat deze blog tijdens mijn verblijf down under echt gebruikt gaat worden... kom nog eens terug om wat meer te lezen over hoe het me daar dan vergaat.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel plezier ;)

Unknown zei

Goede reis vandaag!