Zo, het is bijna zover. Het Australiƫ-avontuur gaat echt gebeuren. Vandaag al afscheid nemen op de TU, en van mijn werk.
Nu nog wat voorbereidingen treffen en verhuizen, met daartussen nog een fantastisch trouwfeest van Aris en Marjolein.
Het is de bedoeling dat deze blog tijdens mijn verblijf down under echt gebruikt gaat worden... kom nog eens terug om wat meer te lezen over hoe het me daar dan vergaat.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
2 opmerkingen:
Veel plezier ;)
Goede reis vandaag!
Een reactie posten